Hoe kunnen we helpen?
U bent hier:
Print

Exclaimer Sync Agent gebruiken voor Outlook

In dit artikel leggen we uit hoe Exclaimer binnen Outlook werkt. Exclaimer is een programma wat wordt gebruikt om handtekeningen binnen een organisatie hetzelfde te houden.

Benodigdheden

We gaan in dit artikel uit van 3 dingen:

  • Je gebruikt Exclaimer in je bedrijf
  • Je hebt Outlook ingesteld staan
  • Je weet de gegevens van je Microsoft account en kan hierop inloggen

Exclaimer Sync Agent

Om de Exclaimer Sync Agent te gebruiken moet je eerst inloggen in het programma.

  1. Bij het opstarten van je PC zal je de volgende melding zien:
  1. Klik hier vervolgens op “Meld u nu aan”. Je zal doorgeleid worden naar een inlogpagina van Microsoft 365. Log hier in met je account.
  2. Wanneer er ingelogd is zal de volgende melding verschijnen:
  1. Start nu Outlook op en open een nieuwe mail.
  2. Je zal zien dat er meteen een handtekening onder je mail zal staan. Dit is je standaard handtekening.
  3. Klik op de volgende knop in je menu. Je zal nu andere handtekeningen kunnen selecteren. Wanneer je een andere handtekening selecteert komt deze onder je mail te staan.
De handtekeningen knop
Was dit artikel nuttig?
0 van de 5 sterren
5 Sterren 0%
4 Sterren 0%
3 Sterren 0%
2 Sterren 0%
1 Sterren 0%
5
How can we improve this article?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.

Geef een reactie

Inhoudsopgave