Hoe kunnen we helpen?
U bent hier:
Print

Acronis backup instellen

Inleiding

In dit artikel laten we zien hoe je via de Acronis portal kan beheren van welke gebruikers er een backup gemaakt wordt. Hiervoor heb je een Acronis account nodig. Heb je dit nog niet? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Gebruikers selecteren

Om te selecteren van welke gebruiker er een backup gemaakt moet worden moet je inloggen om de Acronis omgeving. Deze kan je hier vinden.

Log hier vervolgens in met je Acronis account en vervolgens navigeer je naar Beheer > Back-up van cloudtoepassingen.

Klik hier vervolgens op “Microsoft 365 mailboxes to Cloud storage” en dan op details. Hier kan je de instellingen voor de backup aanpassen.

Onder het kopje “Apparaten” kan je selecteren van welke gebruiker je een backup wilt hebben.

Let op!
Als je een gebruiker hier niet selecteer, maar deze gebruiker is wel lid van een SharePoint site waar een backup van gemaakt wordt, dan wordt hier alsnog een licentie voor gerekend!

Acronis menu
Mailbox backup instellingen

Directe backup

Mocht je van een van de gebruikers direct een backup willen maken kan je dit doen via Apparaten > Microsoft 365 > Alle gebruikers.
Hier kan je vervolgens een gebruiker selecteren en dan in het actie-menu op Back-up klikken. Dan wordt er direct een backup gestart van de gebruiker.

Backup van gebruiker
Was dit artikel nuttig?
0 van de 5 sterren
5 Sterren 0%
4 Sterren 0%
3 Sterren 0%
2 Sterren 0%
1 Sterren 0%
5
How can we improve this article?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.

Geef een reactie

Inhoudsopgave