Hoe kunnen we helpen?
Exclaimer Sync Agent gebruiken voor Outlook
In dit artikel leggen we uit hoe Exclaimer binnen Outlook werkt. Exclaimer is een programma wat wordt gebruikt om handtekeningen binnen een organisatie hetzelfde te houden.
Benodigdheden
We gaan in dit artikel uit van 3 dingen:
- Je gebruikt Exclaimer in je bedrijf
- Je hebt Outlook ingesteld staan
- Je weet de gegevens van je Microsoft account en kan hierop inloggen
Exclaimer Sync Agent
Om de Exclaimer Sync Agent te gebruiken moet je eerst inloggen in het programma.
- Bij het opstarten van je PC zal je de volgende melding zien:
- Klik hier vervolgens op “Meld u nu aan”. Je zal doorgeleid worden naar een inlogpagina van Microsoft 365. Log hier in met je account.
- Wanneer er ingelogd is zal de volgende melding verschijnen:
- Start nu Outlook op en open een nieuwe mail.
- Je zal zien dat er meteen een handtekening onder je mail zal staan. Dit is je standaard handtekening.
- Klik op de volgende knop in je menu. Je zal nu andere handtekeningen kunnen selecteren. Wanneer je een andere handtekening selecteert komt deze onder je mail te staan.